In het eerste weekend van oktober vond de Kustmarathon in Zeeland plaats. Samen met ZLM verzekeringen werd hier de Hoge Hil omgedoopt tot de ‘ZLM Hil’
Een unieke ervaring
Bij de beklimming van de Hil werden de deelnemers op enthousiaste wijze aangemoedigd door DJ Rutger Vermast. Hij zorgde bovenop de Hil voor een energieke sfeer onder de deelnemers én toeschouwers. Onderweg naar boven werden de deelnemers gemotiveerd door quotes die op de trap stonden geschreven. De lachende gezichten van alle deelnemers wanneer ze boven kwamen, werden vastgelegd door fotograaf Thomas Bakker.
De volledige Hoge Hil was aangekleed in ZLM stijl. Dit zorgde ervoor dat ZLM overal goed zichtbaar was. De deelnemers werden zichtbaar vrolijk van de fijne sfeer en hebben hierdoor een positief beeld gekregen bij ZLM Verzekeringen.
En natuurlijk niet op een lege maag
Als laatste kreeg elke deelnemer een worstenbroodje van het ZLM-Team. Met een lach op het gezicht en een worstenbroodje in de hand, vervolgden alle deelnemers hun weg. Nog 11 kilometer te gaan…
Namens Touché sportmarketing zijn we betrokken geweest bij de creatie en conceptontwikkeling. Vervolgens hebben we de activatie uitgevoerd. Zowel in de voorbereiding als op locatie.