Libéma Open 2025
Met trots kijken we terug op een gelaagde editie van Libéma Open, waar we als vaste partner opnieuw verantwoordelijk waren voor o.a. contentcreatie, ticketingcampagnes, activatie van partners en coördinatie van communicatiekanalen. Met sportieve hoogtepunten, opvallende winnaars, veel Belgische fans op de tribunes en sterk presterende content, sluiten we onze negende editie af; op naar de 10!
Online scoren voor meer fans op de tribunes
Jaarrond bouwden we aan zichtbaarheid, met content die aansloot op het tennisjaar en het momentum van het toernooi. Het grasseizoen is begonnen! Van openingscommunicatie tot kaartverkoopacties en hospitality, in afstemming met de ticketingpartner. De stijgende lijn van voorgaande jaren werd doorgezet, met sterke conversie en goed gevulde tribunes op alle speeldagen.
Spektakel op het gras
Elise Mertens zorgde voor hét verhaal van het toernooi door elf matchpoints te redden in haar halve finale, op weg naar de titel. Bij de mannen verraste de jonge Canadees Gabriel Diallo (volgtip op Instagram!) met zijn eerste ATP-zege in een finale tegen zijn goede vriend Zizou Bergs. Ze gaan samen dubbelen op Wimbledon dus daar zie je ze zeker terug. En Belgische fans kleurden de tribunes met in beide finales een landgenoot om voor te juichen.
Content & activaties
Samen met ‘partner in content’ Box to Box waren we tijdens het kwalificatieweekend én de toernooiweek actief met het maken en publiceren van reels, stories, video’s en wedstrijdvisuals. Naast spelers en fans gaven we ook vaste partners zoals JACKS.NL en BrabantSport het verdiende podium met activatie én content. De optelsom? Een recordaantal views en interacties, met piekmomenten rondom de halve finales en finaledagen.
Volgend jaar zijn we tien jaar betrokken. En die jubileumeditie, daar hebben we nu al zin in!