Scroll to top

Productlancering x3 met Mizuno 🏐👟

In opdracht van Mizuno hebben we de set-up mogen doen voor drie product lanceringen. Met daarbij ook de bekendmaking van twee nieuwe ambassadeurs voor het Japanse merk: internationals Sil Meijs en Niels Lipke. In zowel (product)fotografie als video zijn we aan de slag gegaan met de Daybreaker, Stargazer en Kakizome. En de liefhebber weet: dat zijn de nieuwe sterren van de Mizuno collectie!

Dit alles natuurlijk in samenwerking met Box to Box, van concept tot executie.

Shoot #OpPapendal
Op Papendal realiseerden we een compacte shoot waarin fotografie en video naadloos samenkwamen. En dat tussen de trainingen van de internationals door. Never a dull moment! Vanuit ons eigen ‘Home of Fans’ tekenden we voor het concept, de uitvoering en de lancering van de nieuwe Mizuno-ambassadeurs. De output bestaat uit actiebeelden, portretten en drie social first campagnevideo’s waarin de schoenen de hoofdrol spelen.

Volg Mizuno voor de volledige contentreeks
De eerste campagne is inmiddels zichtbaar via de kanalen van Mizuno en natuurlijk die van de spelers. Volg vooral de socials van Mizuno voor alle verdere releases!

Related posts