Scroll to top

Winnen van prijzen en fans
Als het management van top-3 judoka van de wereld, Europees kampioen en Grandslam-winnaar hebben we samen met Roy een plan uitgestippeld hoe hij nu en na zijn actieve loopbaan kan doen wat hij liefste doet: presteren én mensen enthousiast maken voor zijn sport. Roy + fans is een super combinatie.

Judo en merkpromotie
Met o.a. het hosten van Zappsport, het gezicht zijn van de NOC*NSF Nederlandse Sportweek en door te werken met merken als Albert Heijn, Bol.com, Matsuru en Philips is ‘Team Roy’ goed onderweg. Doel van elk partnership is – naast natuurlijk het behalen van de sponsordoelstellingen –  het vergroten van Roy’s bekendheid en die van de sport zodat meer én meer fans genieten van het spektakel van judo. Via de grote wedstrijden, maar ook door eigen content via o.a. Instagram, YouTube en TikTok. All the way to the Olympics and beyond!

Atleten

Team Roy Meyer

Als management met ‘the small giant’ op een Olympisch avontuur. Van Grand Slams tot mediacontracten en van campagnes tot sponsorcontracten.

Task

Management