Scroll to top
Rechtenhouders

NTFU & Shimano

Gravel Code: bewustwordingscampagne met 4.000+ gravel bikers en 50+ merken. Sign & Unlock!

Task

Creatie, Activatie, Design, Website en Contentproductie

  • Client

    NTFU

Alle gravel riders verzamelen
Alles met de fiets is populair, maar op gravel staat al helemaal geen maat. Met de fiets op avontuur, nieuwe paden ontdekken en genieten van de natuur. Met je gravelbike ben je iedere ondergrond de baas, van asfalt tot karrensporen en van grindwegen tot bospaden. Maar, met zo veel nieuwe avonturiers moeten er samen afspraken gemaakt worden. Want goed zorgen voor natuur en andere recreanten zorgt ervoor dat we kunnen blijven genieten van gravel.

Sign & Unlock

In opdracht van NTFU en in nauwe samenwerking met Shimano, Staatsbosbeheer, vooraanstaande fietsmedia en 50 merken is de ‘Gravel Code’ samengesteld. Van briefing tot concept en van huisstijl tot campagne; net zoals de gravel riders gingen we op avontuur. Via een speciaal ontwikkelde website kunnen gravel riders zich aansluiten en daarmee 10 mooie gravelroutes van routemeester Gijs Bruinsma weten te unlocken.

Groot gravel peloton
Met meer dan 3.400 sympathisanten voor de #GravelCode en 50+ aangesloten bedrijven heeft het initiatief snel zijn weg gevonden. Benieuwd naar de code en je ook aansluiten? Bezoek dan snel gravelcode.nl.