De BetCity Eredivisie Volleybal en Mikasa, wereldwijd marktleider op het gebied van volleybalmateriaal, hebben elkaar gevonden in een meerjarige samenwerking. Deze verbintenis tussen de eredivisie volleybal en het toonaangevende merk heeft als doel niet alleen de volleybalsport in Nederland te promoten, maar ook de BetCity Eredivisie Volleybal extra podium te geven.
Naast het leveren van de wedstrijdballen gaat de wereldwijde marktleider ook bijdragen aan verrassende promotie(campagnes) om online en in de zaal beleving toe te voegen. Tevens speelt Mikasa een bepalende rol in de binnenkort uit te rollen merchandise.
Een partner met inhoud en ‘smashkracht’
Wijnand Geerdink, voorzitter van de BetCity Eredivisie Volleybal, deelt zijn enthousiasme over de samenwerking: “Met Mikasa als tweede vooraanstaand merk dat zich aan onze competitie bindt, zetten we een positief signaal neer. Onze clubs bewandelen de juiste weg om een sterke competitie te creëren waar fans, spelers en partners van zullen profiteren. Samen met het team van Elroy Kromheer en natuurlijk partner BetCity ontstaat een sterk team om volleybalfans mee te verrassen.”
Mikasa kiest voor pioniers
Elroy Kromheer, Commercieel Manager Mikasa Europe, benadrukt de pioniersmentaliteit van Mikasa die hij herkent in de nieuwe competitie: “Als pionier met oog voor ondernemende clubs en competities is het voor Mikasa een logische stap om in de beginfase van de BetCity Eredivisie Volleybal als partner in te stappen. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking en verdere groei.”
Over Mikasa
Mikasa, met een rijke geschiedenis en wereldwijde erkenning, staat bekend om de productie van hoogwaardig volleybalmateriaal. Met innovatieve technologieën en toewijding aan de sport is Mikasa een betrouwbare partner voor volleybalcompetities en -clubs wereldwijd.
BetCity Eredivisie Volleybal
Onder de vlag van de BetCity Eredivisie Volleybal, die sinds dit seizoen op eigen benen staat, bundelen de clubs hun krachten als coöperatie. In nauwe samenwerking met de Nevobo zetten ze zich in voor de promotie en vermarkting van de competitie, waarmee ze een solide basis leggen voor een sterke en groeiende toekomst van de Nederlandse volleybalsport.