Scroll to top

Vesuvius en Anna van der Breggen bundelen krachten

Vesuvius is een toonaangevend bedrijf op het gebied van hoogwaardige keramische materialen, gevestigd in Enschede én geregistreerd op de beurs van Londen. Het bedrijf heeft als doel om meer te investeren in de vitaliteit van hun werknemers en het omgaan met stress. Om deze doelstelling te realiseren, gaat Vesuvius aan de slag met een geheel nieuw intern vitaliteitsprogramma. Dit programma wordt ondersteund door niemand minder dan Anna van der Breggen, één van de grootste Nederlandse wielrenners aller tijden.

Een vitalere organisatie
Als gezicht van het vitaliteitsprogramma gaat Anna van der Breggen aan de slag met de werknemers van Vesuvius om samen te werken aan een vitalere organisatie. Anna heeft jarenlange ervaring op hoog niveau in de wielersport en weet als geen ander hoe belangrijk het is om zowel fysiek als mentaal in balans te zijn. Met haar expertise en ervaring op het gebied van vitaliteit, zal Anna werknemers van Vesuvius helpen om te gaan met stress en werken aan een gezondere levensstijl.

 

Optimale samenwerking tussen alle partijen
Het vitaliteitsprogramma van Vesuvius is een belangrijke stap voor de organisatie. Door te investeren in de vitaliteit van werknemers wordt niet alleen de gezondheid van werknemers verbeterd, maar ook de productiviteit en betrokkenheid op de werkvloer. Met Touché Sportmarketing zetten we dit vitaliteitsprogramma op tot aan de Olympische Spelen in Parijs én werken we als schakel tussen Vesuvius en Anna van der Breggen voor een optimale samenwerking voor alle partijen.

 

Related posts