Scroll to top

ABN AMRO Open | On Top Of Tennis! 🎾

We zijn weer terug uit Ahoy! 9 dagen (inclusief kwalificatieweekend) hebben we samen met het media/contentteam mogen serveren & volleyen om ook online volop te scoren. Van visuals tot animaties en van copy tot aftermovies. Het ATP 500 toernooi in Rotterdam blijft altijd bijzonder en met inmiddels 5 edities “op zak” voelt het al meer dan thuis. Een “huis” dat we met meer dan 126.000+ fans mochten delen.

Jaar #5!
Ook dit jaar mochten we volop meewerken in de content creatie en coördinatie. Voor het vijfde jaar op rij. Een samenwerking waarin we van start gingen om de ‘festival kant’ van het evenement te laten, in tijden van corona twee jaar samen geïmproviseerd hebben om zo veel mogelijk fans te betrekken en nu voor de tweede keer doorbouwen op dat fundament. Alles om de fans op locatie en thuis alles van op én naast de baan te laten meemaken. En natuurlijk met de ambitie om zo veel mogelijk kaartjes te verkopen.

Teamwork makes the (content) dream work!
Daarnaast mochten wij deze week samenwerken met het media- en contentteam wat bol stond van 21 gemotiveerde fotografen, schrijvers, editors, story makers en camera-crew. Samen met het team hebben we er voor kunnen zorgen dat er in totaal 8.157.800+  mensen bereikt zijn met Instagram, TikTok, LinkedIn, Facebook, X en Youtube. ABN AMRO Open = On Top Of Tennis!

Related posts