De spannende eindfase van het eerste seizoen van de vernieuwde BetCity Eredivisie Volleybal nadert. Als ‘league bureau’ zijn we sinds de oprichting nauw betrokken bij de organisatie, promotie en vermarkting. De toevoeging van deze campagne geeft de clubs in hun regio én de competitie een extra (groot) podium. De Eredivisie bij jou in de buurt!
Opzetten en scoren
De insteek van de campagne is het vergroten van de zichtbaarheid van de competitie en het winnen van fans voor de deelnemende clubs. Het doel is om meer fans naar de zalen te trekken en meer ticketverkoop te genereren. Hiervoor is in samenwerking met Box to Box een promotievideo gecreëerd die de doelgroep enthousiast maakt over de sport én hun erop wijst dat de sport op het hoogste niveau in de regio te bezoeken is. Bovendien kregen de clubs een persoonlijke poster-set inclusief QR-code naar de ticketshop, om zo de campagne via meerdere kanalen uit te rollen.
Pas net begonnen..
De campagne draait vanaf 1 maart 2024 en heeft inmiddels al ruim 200.000 fans bereikt in heel Nederland en is er meer dan 3.500 keer doorgeklikt naar het ticketing platform. Door de tijdloze content kan deze campagne komend seizoen blijven draaien. Voor mee bereik, een groter podium en keer op keer nieuwe fans in het stadion.