Scroll to top

Libéma Open 2024 🎾🏟️

Met trots kijken we terug op een prachtige editie van Libéma Open, waar we als vaste partner verantwoordelijk waren voor o.a. content creatie, activatie partners en coördineren communicatiekanalen. Met een uitverkocht finaleweekend, sterren zoals Alex de Minaur, Naomi Osaka, Jessica Pegula en Tommy Paul op het gras, en een recordaantal bereik & weergaven, sluiten we onze achtste editie met een goed gevoel af!

Ticketing door het dak
Jaarrond bedienen we de Libéma Open achterban met relevante tennis-content zodat op het moment suprême dit een extra boost geeft aan de kaartverkoop. Met een ‘beetje hulp’ van Naomi Osaka (& Alex de Minaur op de baan!) en natuurlijk een mooie ‘run’ van Tallon Griekspoor mogen we spreken van een super-editie! Zowel de reguliere kaartverkoop als de vip-plaatsen noteren mooie cijfers met een uitverkocht huis vanaf de vrijdag als kers op de taart!

Nederlands succes en recordaantallen
Dit jaar was er wederom Nederlands succes met twee Nederlanders in de kwartfinales én één in de halve finale. Daarnaast behaalden we een recordaantal bereik & weergaven, met meer dan 2,5 miljoen weergaven op Instagram. Onze diverse content, waaronder fotografie, video content met spelers en fans, interviews en een reporter op locatie, zorgde voor een grote betrokkenheid van de fans.

Goed dubbelspel met Box to Box
Samen met ‘partner in content’ Box to Box zijn we het gehele toernooiweek + kwalificatieweekend in touw geweest om te verrassen met reels, stories, video’s en andere winnende content. Enerzijds voor fans, anderzijds ook om betrokken partners zoals JACKS.NL, BrabantSport en PreZero het podium te geven. De opening van het grasseizoen en de beleving van de festivalsfeer stonden centraal.

Related posts