Het langstlopende project in ons portfolio: The Dutch Masters/Indoor Brabant. Een van de vier Grandslams in de hippische sport, werken met partners als Rolex, Audi en Tommy Hilfiger. En nóg belangrijker: duizenden sportfans die vier dagen lang in de Brabanthallen genieten van absolute topsport in een sfeervolle ambiance.
Content, content, content
De opdracht is in een decennium niet veranderd: het optimaal betrekken van (potentiële) fans en het bieden van een echte #fanvanfans beleving. En dat alles in pakkende reels, stories, fotografie, aftermovies en interviews met onder andere iconen van de sport zoals Jeroen Dubbeldam en Harrie Smolders. Dit alles in nauwe samenwerking met de organisatie en de betrokken partners.
Jaarronde voorbereiding benutten
Gedurende het gehele jaar worden de kanalen van The Dutch Masters voorzien van content gericht op de fans van de paardensport. Toewerkend naar de editie wordt dit gecombineerd met ticketingcampagnes zodat jaar op jaar de doelstellingen gehaald worden. En dat doen we niet alleen, maar samenwerkend met een tiental fotografen, videomakers, editors, social redacteure, marketeers en natuurlijk de collega’s van Box to Box!
Teamwork makes the dream work!
Alleen al in de vier dagen van het hippische topevenement wisten we meer dan 2 miljoen mensen te bereiken over de verschillende platformen. En belangrijker: het finaleweekend was tot de nok toe uitverkocht!