Scroll to top

Utrechtse sportzomer met 16.000 fans! 🎉

Het inmiddels iconische pop-upstadion van Sportworx was terug in Utrecht. En hoe! Na een ‘tussenjaar’ in Rotterdam en tussenstops in wereldsteden als Miami, Doha en Hamburg, was het Zomerstadion weer neergestreken in de Domstad. Drie evenementen zorgden voor een veelzijdig programma in de BetCity Arena, waar 16.000 bezoekers genoten van topsport en entertainment.

Onze bijdrage bestond uit een zorgvuldig samengestelde campagne en strategie, waarbij we de zichtbaarheid van het Zomerstadion vergrootten. Van logistieke planning tot mediacoördinatie, alles werd nauwkeurig afgestemd om de beleving te versterken. Door gerichte activaties hebben we de betrokkenheid van het publiek vergroot en de sfeer naar een hoger niveau getild.

We kijken uit naar verdere samenwerkingen met Sportworx en danken hen voor het vertrouwen in het tweede jaar van onze samenwerking. Samen bouwen we verder aan de toekomst van het Zomerstadion.

Related posts