Team Touché

Onze sportgekken

Als je goed kijkt, pik je iemand van Touché er zo uit op de tribune. We kijken vol overgave naar de sporters en hun talent, maar nóg meer zijn we verslingerd aan wat sport met toeschouwers doet. Dat is wat sport magisch maakt en de kiem van wat vandaag Touché Sportmarketing is. Wie zijn onze Fan van Fans? Bekijk het hier beneden!

Unnamed hjk
IMG 20231220 WA0012
IMG 20240514 212545 184
02 TB7403 CR3
IMG 20240902 WA0032
PHOTO 2024 12 20 10 33 29 2
20240906 132319
IMG 20240919 WA0058
IMG 20240801 WA0048
Whats App Image 2024 12 12 at 22 10 52

Fan van Fans moment

Elke sportgek bij ons heeft zo z’n eigen ultieme fanmoment. Dat ene magische moment waarop het hele stadion ontplofte van vreugde. Die ene activatie die precies klopte. Of die spontane actie waardoor fans zich écht verbonden voelden.

Het zijn die momenten waar we het voor doen. Momenten die veel zeggen over wie we zijn, waar we in geloven en hoe we werken.

We stellen je graag voor aan onze sportgekken. En nog liever: aan hún favoriete fanmoment.

Niko Moreno Ruiz

Directeur & oprichter

Niko Moreno Ruiz


Geboren en getogen in Nijmegen en fan van het rood, zwart en groen. Zijn jeugdheld is echter Gaizka Mendieta, die uitkwam voor het Spaanse Valencia CF. Niko trekt graag met zijn backpack van Kathmandu tot Panama en van Philadelphia naar Nairobi om sportwedstrijden te bezoeken.

Anton Woldhek

Directeur & oprichter

Anton Woldhek


Probeerde vroeger de nieuwe Patrick Rafter te worden, volgt werkelijk alle sporten en wint praktisch iedere sportquiz. Anton wordt geraakt door de emoties die sport losmaakt en door het samenspel tussen sporters en fans. Hij geniet van uitzinnige fans en de reacties van sporters.

Dirk Kremers

Directeur & oprichter

Dirk Kremers


Is het 15.00 uur? Dan weet je één ding zeker: Dirk pakt z’n appel. Een man van gewoonte, absoluut – maar vergis je niet: Dirk is allesbehalve voorspelbaar. Geef hem één prikkel en hij schiet zó richting honderd creatieve concepten, elk met een eigen koers en energie. Diezelfde drive laat hij ook zien op de racefiets: vooruit, met tempo, maar altijd met een idee.

Remy van der Windt

Sportmarketeer

Remy van der Windt


Na achttien jaar het mooie Arnhem verruild voor het altijd gezellige Tilburg, waar de liefde voor Willem II en de Tilburg Trappers steeds meer begint te kriebelen. Geniet van de Franse en Oostenrijkse bergen, het liefst bedekt onder een flink pak sneeuw. Remy houdt van de gezelligheid naast het veld én het fanatisme op het veld. Leergierig en gedreven gaat hij het liefst samen met zijn team voor de overwinning.

Jordan Koene

Sportmarketeer

Jordan Koene


Jordan beweegt vloeiend door het leven – letterlijk én figuurlijk. Ooit fanatiek stijldanser, nu dansdocent én trouwe Formule 1-kijker. Elegant op de dansvloer, vol gas op zondag – een onverwacht perfecte combi. Ze is misschien de rem als wij vol gas gaan, maar laat je niet misleiden: Jordan weet precies wanneer ze moet opstaan, doorpakken en met volle focus haar doelen bereiken.

Björn Werrelmann

Sportmarketeer

Björn Werrelmann


Tijdens de Europese ‘awaydays’ van PSV hoef je Björn niet te bellen – dan reist hij trouw zijn club achterna. De rest van de tijd managet hij campagnes en evenementen met een precisie die voortkomt uit jarenlange ervaring bij Touché. Het eerste project dat uit de planning loopt, moeten wij nog tegenkomen.

Pien Stienen

Sportmarketeer

Pien Stienen


Pien loopt graag hard. Ja, dat doet ze buiten, maar ook op de werkvloer. Snel schakelen, veel balletjes hooghouden (figuurlijk dan – voetballen kan ze niet), mailtjes tikken, klanten bellen en tóch… het overzicht bewaren. Na werk sprint ze de deur uit om te gaan crossfitten, echt een rondje te gaan rennen of een potje padel te spelen. Stilzitten is niet haar stijl – en daarom is het geen verrassing dat er nu een sta-bureau staat in de Home of Fans.

Luuk de Jong

Online Marketeer

Luuk de Jong


Is het hem echt? Wat ons betreft wel. Onze Luuk is – net als de spits van PSV – uit op scoren! Waar zijn naamgenoot dat vooral op het veld doet, focust Luuk zich op online marketing. Zijn liefde voor sport en spelletjes, gecombineerd met een flinke dosis competitiviteit, zorgt ervoor dat hij geen uitdaging uit de weg gaat.

Anoek Blankespoor

Designer

Anoek Blankespoor


Anoek is een designer met een mix van creativiteit en doordacht conceptwerk. Ze houdt van effectieve designs, verrassende invalshoeken en een goed getimede woordgrap. Zit de werkdag erop? Dan trapt ze net zo makkelijk door – op de racefiets of op het voetbalveld. En dat alles met een goede kop koffie als brandstof.

Thijs Felix

Designer

Thijs Felix


Thijs houdt graag de touwtjes in handen – als scout weet hij wat hij zoekt, als designer weet hij hoe hij het tot leven brengt. Perfectionistisch en creatief tovert hij elk ontwerp om tot een verhaal dat leest als een goed boek: sterk, gelaagd en met oog voor detail.

Niels Rutten

Videospecialist

Niels Rutten


Ongeveer de enige op kantoor die weet hoe je calisthenics uitspreekt – én het ook daadwerkelijk doet. Niels weet precies waar zijn kracht ligt en hoe hij die inzet. Beelden schieten, monteren, tempo houden – als hardloper van Box to Box maakt hij de nodige meters.

Ook Fan van Fans? Laten we praten.

Bij Touché draait het om beleving, energie en samen impact maken. Niet alleen voor fans en merken maar ook binnen ons eigen team. We zijn altijd benieuwd naar mensen met lef, ideeën en een hart voor sport.

Denk jij dat je bij ons past? Of zie je jezelf wel meewerken aan fanbeleving die blijft hangen? Je hoeft niet te wachten tot er een vacature online staat. Stuur ons een bericht, kom langs voor een kennismaking en wie weet juichen we binnenkort samen.