ABN AMRO Open
Vanuit Ahoy tennisfans online en offline laten meegenieten van het beste indoor toernooi ter wereld.
Task
Strategie, Social Media, Contentproductie
-
Client
ABN AMRO OPEN & Ahoy
On Top of Tennis
De Nederlandse opening van het tennisjaar én het beste indoor toernooi van de wereld; als tennisfan moet je in het voorjaar in AHOY zijn! Wereldspelers als Federer, Nadal en Hewett zullen dit zeker bevestigen. Met de jarenlange ervaring bij Libéma Open (and counting..) mogen wij zorgdragen voor de online coverage, content creatie (video, design) en support bij activaties in aanloop naar het iconische evenement.
Meer dan het beste tennis
Niet alleen volgen van het toptennis, maar juist (potentiële) bezoekers laten zien wat het Rotterdamse toernooi te bieden heeft: dat is onze opdracht. In samenwerking met AHOY ontwikkelen we verrassende formats en concepten om nóg meer tennisliefhebbers in het hart te raken.
Meekijken?
Benieuwd naar output? Bezoek dan snel de ABN AMRO Open socials voor een pianospelende Felix Auger-Aliassime, ambassadeur Jan Kooijman die met Gaël Monfils een ijsbad neemt of jeugdige tennisfans die met tieneridool Vincenzo de Kids Day Challenge spelen.