We hebben het genoegen om Imke van der Aar te verwelkomen als onze nieuwe creatief. Imke, een voormalig internationaal badmintonster van TeamNL en voorheen werkzaam bij Techonomy, gaat de creatieve processen binnen ons bureau aanvoeren.
Combinatie van topsport & creativiteit
“We zijn verheugd om Imke te verwelkomen in ons team. Met haar achtergrond als topsporter, kennis van sport(bonden) en haar ervaring bij Techonomy, zijn we ervan overtuigd dat ze onze klanten zal voorzien van creatieve en passende concepten”, aldus Niko Moreno Ruiz, oprichter van Touché Sportmarketing.
Imke voegt hieraan toe: “Touché Sportmarketing is de ideale plek om mijn passie voor sport en marketing te combineren. Ik kijk ernaar uit om samen te werken met dit ambitieuze team en mijn creatieve inbreng te leveren om de doelen van onze opdrachtgevers te bereiken.”
Sport voor fans nóg mooier maken, ook bij team Box to Box
Met haar sportachtergrond en marketingervaring is Imke vanaf 1 maart in touw om net zoals de rest van het team sport voor fans nóg mooier te maken. Tevens zal ze actief betrokken worden bij de groei van het aan Touché gelieerde contentbureau Box to Box.