Warner Bros Discovery & Libéma Profcycling
Eerste Nederlandse editie van het internationale baanwielerevenement trekt miljoenen fans wereldwijd.
Voor het eerst vond de UCI Track Champions League plaats in Nederland, een baanbrekend evenement dat zich over drie weken en drie Europese landen verspreidde. Wij waren mede verantwoordelijk voor de marketing-, communicatie- en ticketingstrategie en hebben mogen bijgedragen aan een geweldig sportweekend.
Met showelementen zoals dynamische lichteffecten en baanprojecties, en een deelnemersveld vol toprenners, werd Omnisport Apeldoorn het decor van een onvergetelijk sportevenement. Het spektakel bood niet alleen topsport, maar ook een visuele en emotionele ervaring die uniek was in zijn soort.
Samen met Box to Box hebben we ervoor gezorgd dat heel de regio op de hoogte was van de UCI Track Champions League. Met verschillende uitingen door de stad, waaronder banners, vlaggen en posters, waren we door heel Apeldoorn zichtbaar.
Voor de eerste Nederlandse editie van de UCI Track Champions League hebben wij vanuit Touché Sportmarketing een waardevolle bijdrage geleverd aan de uitvoering van het evenement. Met gerichte social advertising, effectieve e-mailcampagnes en een ondersteunende rol in de ticketingstrategie droegen we bij aan de zichtbaarheid en de bezoekersbeleving. Daarnaast ondersteunden we tijdens het event om alles soepel te laten verlopen.
Wil je meer weten over dit project? fan@touchesportmarketing.nl